بهاربهار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

حس مادرانه

حس قشنگ مادری

از پوشک گرفتن بهار کوچولوی من!!!!😉😉

1395/10/11 14:54
نویسنده : مامان بهار
239 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم چند وقتی بود که زیاد دوست نداشتی پوشک بپوشونم برات و هی میگفتی شورت بپوشون. منم چون دیدم آمادگیشو داری تقریبا و نزدیک عید هم هست گفتم از پوشک بگیرمت که هم تو راحت شی هم خودم هم باباتکه انقدر پول پوشک نده!!!!😂😂😂😂

نیشخند

خلاصه از ۹دی دیگه پوشک نپوشوندم برات و تند تند میبرمت دستشویی هر یه ربع بیست دقیقه. اولین روز ۴بار تو شلوارت جیش کردی من همش پر حال شستن شلوار و شورت و خشک کردنش بودم!!! البته از ساعت ۹شب دیگه برات پوشک بستم تا فردا صبح... اون روز خیلی حرص خوردم اما اصلا تورو دعوا نکردم تا یه نترسی و همش تشویقت میکردم ک تو دستش.یی بری... حالا بماند دستشویی رفتنتم مکافاتیه، هی میخوای شلنگ آب رو بگیری و بازی کنی. این بیشتر ازهمه اعصابمو خورد میکنه چون خیلی آب حروم میشه

دومین روز پوشکتو باز کردم و بازم چند بار جیش کردی. اما نسبت ب روز اول بهتر بودی. البته ی لحظه‌ ک حواسم نبود و داشتم حیاط رو میشستم اومدمدیدم دستشویی بزرگ کردی!!!😈😈😈😈

خلاصه دومین روز خیلی سردرد داشتم اعصابم خیلی خورد بود اما باز ب هیچ عنولن دعوات نمیکردم.

 شب هم پوشکت کردم اما تا صبح اصلا خیسش نکرده بودی😊😊😊😊

 

امروز ک سومین روزه خیلی خوشحالم تا الان اصلا تو شلوارت جیش نکردیو بعضی وقتها میگی جیش دارم!   البته تو دستشویی اذیت میکنی اما من خیلی خوشحالم که پیشرفت داشتی و امیدوارم زودتر خوبه خوب یاد بگیری  و دیگه راحت بشیم.

 

دختر خوشگل و شیطونم قربونت برم. 😘😘😘😘😘😘

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادرانه می باشد