بهاربهار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

حس مادرانه

حس قشنگ مادری

چهادست و پا رفتن رها جونم

1397/11/28 16:28
نویسنده : مامان بهار
322 بازدید
اشتراک گذاری

من فدای رها کوچولوم بشم که انقدر زرنگه. ماشالله دخترک نازم.

دختر عزیزم الان حدود یک ماهه که داشت سعی میکرد که چهاردست و وا بره و اصلا از همون اول قصد سینه خیز رفتن نداشت😅. و همش تلاش میکرد البته اینم بگم فکر کنم یه ماه و نیم پیش بود که عقب عقبی میرفت . و ماهم همش میخندیدیم که میگفتیم رها دنده عقب میره. یعنی زور میزدی که بیای جلو ولی عقب میرفتی خلاصه الان که حدود شش ماه و نیمت شده سه چهار روزه که چهاردست و پا میری اولش آروم آروم میرفتی ، از دیروز تندتر میری و قشنگ از اتاق خودت میای بیرون تو پذیرایی. آفرین دختر باهوش و زرنگم امیدوارم تو همه ی مراحل زندگیت موفق باشی عزیزدلم. چهار دست و پا رفتنت مبارک کوچولوی عزیزم. فردا هم تولد بهار نازمه و امیدوارم کلی خوش بگذره.

راستی در مورد واکسن شش ماهگی رها هم باید بگم که چون هرروز یه کاری پیش میومد و نمیتونستیم بریم بلاخره بعد یه هفته از شش ماهگیت واکسن زدیم روز اول تا شبش خیلی پاهات درد میکرد و یه جیغای بنفشی میزدی که نگوووو🙈🙈🙈🙈 عزیزدلم کلی برات ناراحت بودم . بخاطر همین دردات استامینوفن بهت دادم دوبار ک آروم بشی دیگه خداروشکر از فرداش حالت بهتر بود و دیگه نیازی ب اسنامینوفن نبود. وزنتم نه کیلو بود گفت یکم اضافه وزن داره😅😍 منم گفتم فداش بشم. توپولوی خودمه. حالا راه بیفته بچه م لاغر میشه، اضافه وزن دیگه چیه تو این سن🙃🙃🙃

 

دخترای خوشگلم عاشقتونم. و این روزا با اینکه خیلی سخته و خیلی شما دوتارو تنهایی کنترل کردن وقتمو میگیره ، ولی همیشه خداروشکر میکنم برای داشتنتون وو چقدر خوشحالم که دخترام خواهر دارند و ایشاالله خواهرای خوبی باشید برای هم. امیدوارم اون روزهای خوب رو ببینم که دوتاتونم بزرگ شدید و خوشبخت هستید خیلییی زیا  و سلامت و شاد. عاشقتونم عزیزای دلم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂

 

❤بهار جونم تولدتم پیشاپیش مبارک❤

پسندها (4)

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
3 مرداد 98 23:56
خداحفظشون کنه😍😍
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادرانه می باشد