بهاربهار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

حس مادرانه

حس قشنگ مادری

ازشیر گرفتن بهارم😳😢😢😢😢😢

1395/9/15 13:26
نویسنده : مامان بهار
257 بازدید
اشتراک گذاری

دخترعزیزم بااینکه خیلی ناراحت بودم ازین کار اما مجبور بودم که از شیر بگیرمت. کلا چند وقته خیلی غصه میخورم که چطور تورو از شیر بگیرم‌که اذیت نشی آخه خیلی وابسته ای... نزدیک ۱ماهه که سعی میکنم فقط موقع خواب بهت شیر بدم تا یه کم وابستگیت کمتر شه البته هم قبل خواب میخوردی هم وسطای خواب چندبار میخوردی هم وقتی بیدار میشدی... هم ظهر هم شب خلاصه منتظربودم ماه صفر تموم بشه بعد از شیر بگیرمت. چون ماه صفر سنگینه دوست داشتم تموم بشه بعد. اولین روز ماه ربیع الاول شهادت بود. دومین روز تصمیم گرفتم دیگه ازشیر بگیرمت. دیگه بعد از صبح که بیدار شدیو شیر خوردی بهت دیگه شیر ندادم. گفتم اَخ شده. تو هم که دیدی بدت اومد دیگه نخوردی. راجع به خوابت خیلی نگران بودم که خداروشکر اونطور که فکر میکردم سخت نبود. برات لالایی گذاشتم و رو پام گذاشتم خوابیدی البته اولین ظهر که میخواستی بخوابی خیلی بهونه گرفتی و خیلی ناراحت بودی و من کلی غصه خوردم و با گریه ت گریه کردم. آخرسر ۲ساعت بعداز وقت خواب همیشگیت خوابت برد یعنی ساعت۴. شب هم یه کم سخت خوابیدی اما از روز دوم یه کم بهتر شدی. عزیزم منو ببخش که مجبور شدم تورو از چیزی که انقدر دوست داری جدا کنم. قربونت بشم. امروز که اینارو مینویسم دوشنبه چهارمین روزیه که از شیر گرفتمت و خیلی بهتر شدی البته بعضی وقتها میگی مامان نمیدی؟؟؟ اَخ شده؟؟ و منم خیلی ناراحت میشم. ولی دیگه خودتم خوشت نمیاد نمیخوری. حتی وقتی میگی نمیدی ؟؟ میگم بیا بخور میخندی فرار میکنی میگی اخ شده. نمیخورم. قربونت بشم ایشالله همیشه سلامت باشی و به راحتی با این موضوع کنار بیای عشق همیشگی من. شیرینم. عسلم. عمرم. 😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادرانه می باشد