بهاربهار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

حس مادرانه

حس قشنگ مادری

دندون درآوردن رهای عزیزدلم

1397/11/10 2:50
نویسنده : مامان بهار
299 بازدید
اشتراک گذاری

وای امروز خیلی خوشحال شدم، از صبح بخاطر کار بابا قربونی بریده بودیم داشتیم کارارو میکردیم آقا و مادربزرک و زن عموزهرا هم خونمون بودن. من داشتم چای میخوردم ئ رها جونم هم پیشم بود. و هی دوست داشت چایی بخوره. منم یکم بهش دادم و یکم گذشت دیدم یه صدایی میاد انگار دندون بخوره به لیوان و تق تق صدا بده. زود دستمو زدم به لثه هات دیدم وااای دخترکم دندون دراورده خیلیییی خوشحال شدم. تقریبا چهار روز مونده تا شش ماهت تموم بشه. هنوز به مامان مهناز نگفتم منتظرم فردا بهش بکم مطمئنم اونا هم خیلی خوشحال میشن. دختر نازم دندونت مبارک❤❤❤❤❤❤

بهار رو صدا کردم گفتم بهار اگه گفتی چی شده؟؟ رها دندون درآورده، بهارم خیلییی خوشخال شد زود رفت دستشو شست اومد با انگشت کوچولوی خوشگلش امتحان کنه😍😍😍😍

 

عاشقتونم دخترای نازنینم. این روزا خیلی وقتمو پر کردید واقعا حتی درست و حسابی میتونم بخوابم و خیلی وقتم پر شذه با شما کوچولوها م. ولی همه سختی هارو به جون میخرم. و به امید روزی که بزرگ شدنتونو و خوشبخت شدنتونو ببینم و امیدوارم همیشه کنار هم خوشبخت و شاداب باشیم❤❤❤❤❤

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان صدرامامان صدرا
10 بهمن 97 8:10
کوچولو مرواریدات مبارکه💙💛💚
مامان بهار
پاسخ
😍ممنونم عزیزم
مامانمامان
10 بهمن 97 18:05
ای جاااااااااان
مبارکه
مامان بهار
پاسخ
ممنونم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادرانه می باشد