بهاربهار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

حس مادرانه

حس قشنگ مادری

آبجی رها❤❤

1397/10/14 21:19
نویسنده : مامان بهار
172 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخترای قشنگم. فکر کنم آخرین بار که مطلب کذاشتم واسه نزدیکای دو سالگی بهار جونمه. دیگه الان دختر عزیزم نزدیکای تولد چهار سالگیشه😍😍 یعنی دو سال مطلب نذاشتم و. حتما کلی هم حرف دارم برای گفتن که مهمترینش اینه که بهار الان یه آبجی کوچولوی پنج ماهه داره که اسمشو گذاشتیم رها.

الان من دوتا فرشته قشنگ دارم و تمام آرزوم خوشبختی و موفقیت دخترای عزیزمه.

رها سیزذه مرداد 97 ب دنیا اومد.

بهار خیلی خیلی رها رو دوست داره البته حسودی هم زیاد میکنه که طبیعیه😅

الان دیگه سرم خیلی شلوغه. رها هم داره شیطون تر میشه و البته شیرین و شیرینتر

وقتی بارداری بودم بهار هم میدونست که تو شیکمم نی نی هست خیلی خوشحال بود و همش میگفت مامان چرا نی نی مون بدنیا نمیاد. خسته شدم. و خلاصه چون از همون اولای بارداریم به بهار گفتم که نی نی دار شدیم بهار خیلییییی انتظار کشید، عزیز دلم 😍😍😍

آخرای بارداریمم باهم میرفتیم حیاط یکی دو ساعت پیاده روی میکردم و بهار با دو چرخه بازی میکرد و به من میگفت بیا دنبالم. خلاصه که کلا بارداری دوم سختتره ولی خدارو خیلی خیلی شکر که این دوتا فرشته رو بهم داد و خداروشکر میکنم که بهار خواهر داره چون من نداشتم و همیشه دوست داشتم خواهر داشته باشم. 

همیشه دعا میکنم ایشاالله خواهرای خوبی باشید برای هم و همیشه عاشق هم باشید و برای هم احترام قائل باشید

و همینطور آرزومه که دخترای خوبی هم برای ما باشید چون واقعا با خون دل بزرگتون میکنم. البته همه پدر مادرا با سختی بچه ها رو بزرگ میکنن و تا وقتی آدم خودش بچه دار نشه متوجه نمیشه.

منم امیدوارم مادر خوبی براتون باشم و وقتی بزرگ شدید واقعا عاشقم باشید همونطور که من بینهایت عاشقتونم

 

بعضی وقتها دام خیلی میگیره.... مثل امشب.... ولی دلم به شما دوتا خوشه

به داشتن شما دلم خوشه

به آینده تون

 

دخترای عزیزم همیشه عاشقتونم ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادرانه می باشد