بهاربهار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

حس مادرانه

حس قشنگ مادری

21ماهگی عزیزدلم

1395/9/5 13:19
نویسنده : مامان بهار
248 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک قشنگم خداروشکر ۲۱ماهگیشم تموم شد. این آخرا یه کم مریض بودی البته‌خداروشکر شدید نبود. قربونت بشم کاملا صحبت میکنی. جمله کامل میگی. رنگهای قرمز و آبی و زرد و نارنجی و سبز و بنفش هم‌ قشنگ بلدی. همش هم سوال میپرسی. آخر بیشتر جمله هاتم مامانی میگی. مثلا میگی این چیه مامانی... ماشاالله انقدر هم شیرین میگی مامانی که نگووو. قربونت بشم عزیزکم. هنوزم شیر مادر میخوری و ترک نکردی خیلی وابسته ای من خیلی نگرانم چطور میخوام از شیر بگیرمت. تازگیا غذا هم کمتر میخوری و همش میگی شیر بده. موقعی که میخوام غذا بهت بدم اول میدم خودت بخوری بعد که دیگه نخوردی برات داستان گربه‌و هاپو و نی نی تعریف میکنم و تو هم خوشت میاد و میخوری یا بهت فیلمهای خودتو که تو گوشیمه نشون میدم یا فیلم نی نی که تو تلوزیون برات میذارم تا غذاتو قشنگ بخوری. تازگیا خیلی تو غذا خوردن اذیتم میکنی. من سعی می‌کنم تنقلاتی مثل چیپس و پفک زیاد بهت ندم..‌. اما تو عاشق تنقلاتی.😋😋😉😉😉😉 تو خونه هم همش باهم بازی میکنیم. باهم میدویم یا میریم حیاط... یا شعر میخونیم باهم. قربونت بشم خداروشکر که تورو دارم عزیزشیرنم بووووووووووووووس 😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادرانه می باشد