بهاربهار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

حس مادرانه

حس قشنگ مادری

نمـــاز

1395/6/16 1:23
نویسنده : مامان بهار
215 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان ، هروقت من میخوام نماز بخونم میای مهر و چادرمو میاری برام بعد که من نماز میخونم همش مهر رو برمیداری و بعضی وقتها میبری قایم میکنی!! از قصد تا میبینی میخوام بشینم تا سجده برم مهر رو زود برمیداری یا میشینی روش!!! یا پشت سرت قایم میکنی یا میبری تو اتاق قایم میکنی و وقتی میبینی من منتظر نشستم که تو مهر رو بیاری، میری میاری میدی بهم. بیشتر موقع ها هم تا میبینی من میخوام بیام سجده سریع دراز میکشی زیر پای من تا من نتونم سجده برم!!!!!!!!!!بیشتر موقع ها هم میری یه روسری برمیداری میای دراز میکشی رو مهر و بعد میگی... اکبر... (یعنی همون الله اکبر)!!

آخی دختر شیرینم... قربونت بشم.... خداروشکر که تورو دارم کوچولوی قشنگم😘😘😘👧👧👧👧👧👧👧👧💕💕💕💕💕💕💕💓💓💓💞💞💞💞

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادرانه می باشد