بهاربهار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

حس مادرانه

حس قشنگ مادری

19ماهگی دختر عزیزمـ

1395/6/29 14:32
نویسنده : مامان بهار
172 بازدید
اشتراک گذاری

دلیل ضربان قلبم، ۱۹ماه کامل شدی پر از شیطنت و قشنگی و شیرینی... روز ب روز بزرگتر میشی و من آرزو میکردم ای کاش یه ماشین زمان داشتم و میتونستم زمان رو متوقف کنم و از کودکیهات بیشتر و بیشتر لذت ببرم... تویی که همه دل خوشی ما شدی... تویی ک ماشالله کامل حرف میزنه همه کلمات رو ب زبان شیرین خودت میگی. منو مامانی. مامان جووون.. مامان.. اناز. صدا میکنه و غرق لذت میشم وقتی کنارمی. یک کمی از وابستگی زیادت ب من کم شده و یکم راحت تر شدم تو مهمونیا.. مهمترین چیزی که تو این دنیا خیلی دوست داری شیرمادره!!! خیلی دوست داری. و میای بهش سلام میدی و میخوری!!!!😉😉😉 عروسک من خیلی دوست دارم برات آرزوی بهترینها رو دارم. امیدوارم تو هم همیشه دوستم داشته باشی... و همینطور پدرتو که الویت زندگیش تویی و اونم مثل من برات می‌میره و دوستت داره. 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادرانه می باشد