بهاربهار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

حس مادرانه

حس قشنگ مادری

17ماهگی کوچولوی مـــن....... قوربونش بشم

1395/4/29 2:53
نویسنده : مامان بهار
240 بازدید
اشتراک گذاری

🌸🌻🍀🌹🌿🌼🌻بھــــــار عزیـــــزمـ ، ماشالله دیگہ خانمے شده واسہ خودت قربونت بشم. ماشالله خیلے شیطون شدی و همش شیطونی میکنی(خداروشکر کہ خدا بهمون تورو داده و همه این شیطونیات نشانه سلامت روحی و جسمیته و با همه سختیهاش ب جون میخرم قربونت بشم شیرین عسلم.)

از مبلا میری بالا و من همش نگرانم بیفتی. تلوزیونو هی  تکون میدی و تا من میام میدوی و میخندی و دوباره تکرار میکنی. کلا هرکاری کہ میگم انجام نده میری انجام میدی!!!!!!!!😤😤😤😬😬😬.

ماشالله شیرین زبونم هرچی کہ میگم بگو رو خیلے بامزه میگی و من کیف میکنم. تقریبا همه کلمه ها رو میگی البته ب زبون خودت! هواپیما رو وقتی میبینی خوشحال میشی حتی تو خونه هم وقتی صداش میاد میگی ماما مَمامِیما.....! (آخی نازی)

مداد... کتاب... قاشق... ســــــلام... دایی.... بابابزرگ(بابابُ)..... مامانی... لالا.... 

هرچیزی کہ دوست دارے رو ناز میکنی میگی دااااازی داااازی....

اسم همه حیوونای عروسکیت رو میدونی. منو بابا رو هم خیلے دوست دارے‌...... و خیلی هم بہ من میچسبی کلا همش میخوای بیام پیش تو و تو آشپزخونه نباشم!!! 

صبح ها کہ از خواب بیدار میشی میبینی بابا نیست ناراحت میشی و همش میگی بابا کوووووو؟؟؟ خلاصه عاشق بابایی هستی همونطور کہ ایشون تورو خیلے دوست داره. خیلیییییییییییی

تو دفترت با مداد یا خودکار خط خطی میکنی و خودکارتو باز و بسته میکنی(تاحالا دل و روده چندتا خودکار رو ریختی بیرون و گم شدن وخرابشون کردی!!!!!)

چندروزه که appie🍎 و  hello  رو یاد دادم بهت مثلا میگم اپل یعنی چی میگی سیب🍎... میگم بگو هِلو  یگی اِلووو....

 

قربونت عزیـــــــزم... دوست دارم خیلے زیـــــــــــــــاد... 😍😍😍.  😘😘😘😘😘😘

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادرانه می باشد