بهاربهار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

حس مادرانه

حس قشنگ مادری

تولـــد مـــامـــان🎂🎂

1395/4/14 23:47
نویسنده : مامان بهار
159 بازدید
اشتراک گذاری

🎆🎆🎆🎈🎊🎊🎊🎈🎉🎉🎉🎈🎇🎇🎇🎈🎁🎁🎁🎈🎂🎂🎂

عزیـــــزترینم امروز روز تولد منه. امسال سومین سال تولدمه که تورو دارم و از خدا ممنونم بخاطر هدیه قشنگی کہ به من داده. سال اول تو رو باردار بودم و دوساله که تو پیشمی... دختر کوچولوی شیطون شیرین من خوشحالم کہ درسن ۲۴سالگیم کہ اوج جوونیمه مادر شدن رو با تو تجربه کردم... خوشحالم کہ کنارمنی و باتو زندگی خیلے قشنگ تره...... 

دخترم دوسِت دارم.... 

بابایی هم امروز تولدم رو تبریک گفت. همین. 😉 

امروز کمی دلم گرفته. شاید همه دوستام و خانوادم بهم تبریک گفتن اما تنها بودم... راستی خاله فائزه برام یک کتاب شعر کادو آورد...

 

مہم ترین چیزی کہ من دارم تویی و با تو همه چیز خوبه. قربونت بشم. 🐈پیشی من... 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادرانه می باشد