بهاربهار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

حس مادرانه

حس قشنگ مادری

جوجه مامان🐤🐣

1395/4/7 17:45
نویسنده : مامان بهار
150 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم تازگیا اسم منو یاد گرفته صدا بزنہ میگه: اِنان !!! عزیـــــزمـ انقدر شیرین میگی کہ کیف میکنم. وقتی زیاد شلوغ میکنی یا کار بدی میکنی و من یہ کوچولو سرت دادمیزنم کہ این کارو نکن یا بشین یا گریه نکن و... تو سریع ساکت میشی و هیچی نمیگی و یہ کم بغض میکنی و بعد ۲۰ثانیه میای پیشم و با بغض میگی اِنان اِنان!(آخ قربونش بشم) منم کہ دل نازک زود بغلت میکنم و نازت میکنمـ و توهم سواستفاده میکنی و دوباره گریه میکنی!!!! و منم با یہ چیزی سرتو گرم میکنم کہ یادت بره. البته بیشتر موقع ها بہ من میگی مامانی... منم میگم جــــان خلاصه اصلاً طاقت ناراحتیتو ندارم اصلاً... حالا حالا ها هم دعوات نمیکنم. مگر اینکہ دیگہ خیلے خیــــــلے شلوغ کنی... همیشه سعی میکنم کہ با حوصله باهات رفتار کنم و هرکاری بخوتی انجام میدم. البته تو هم دختر خوبے هستی عزیزدلــــم... تازگیا یاد گرفتی اسم خودتو میگی تقریبا ۳_۴هفته میشه. میگی بَها... اگه عکس خودتو ببینی میگی... بَها... چند روزه یادگرفتی بہت میگم بھــــــار جیک جیک کن.. تو هم خیلے شیرین میگی: جی جی جِ جِ... (آخی جوجوی کوچولوی من) حدود یہ هفته ست بہت یاد دادم میگم مامانو چندتا دوست داری میگی : دوتا... چندتا دست داری؟ دوتا... چندتا شکلات داری؟ دوتا.......... تازه دخترم نماز خوندن هم بلده! چادر یا یہ روسرے میندازی سرت و مهر هم برمیداری دراز میکشی و مهر رو بوس میکنی و بلند میشی میگی (اَبَر) الله اکبر... قربونت بشم. هروقت من نماز میخونم هم میخونی...😉 ماشالله زبونت داره باز میشه. هرچی رو کہ میگم بگو ب زبون خودت خیلے خیلے شیرین میگی.. قربونت برم. مثلا ب نمک میگی نَمَ ب مهر میگی مُه. یا مثلا وقتی خوابت میاد میری سمت اتاق و میگی یایا یایا و وقتی میخوای بریم جایی منو هل میدی یا دستمو میگیری میگی بِئیم ... اسم خاله فائـــــزه هم خیلی بامزه میگی. عشقـــــــم دوسِت دارمـ تو بہترین دختر دنیای منـــے 😘😘😘😘😘😘😘☺😘😘😘😘😘😘😘

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادرانه می باشد