بهاربهار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

حس مادرانه

حس قشنگ مادری

دندون درآوردن و تبِ 🍃بھــــــار🍃

1395/4/3 3:36
نویسنده : مامان بهار
149 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگِ مامان الان ۲روز و ۳شبه کہ تب کردی و خیلے بیحالی و زیاد غذا نمیخوری روز اول کہ تقریباً هیچی نخوردی. روز اول و مخصوصاً شب اول خیلی تب داشتی و من شب تا صبح نتونستم بخوابم و همش مواظبت بودم و پاشویت کردم تا تبت یہ کم اومد پایین. تمام شب کنارت بودم. همش از خواب بیدار میشدی و گریه میکردی و شیر میخوردی. بعد اون شب دیگه شیر هم خوب نمیخوری یعنی فکر میکنم نمیتونی بخوری چون لثه ت درد میکنه فکر کنم نمیتونی بمکی و فقط سینه رو تو دهنت نگه میداری و ول نمیکنی فقط نمیمکی. خیلے دلم میسوزه برات. خیلے ناراحتم و غصه میخورم تو این ۲روز لاغر شدی. از یہ طرف هم چند جای صورتتو پشه نیش زده (بس کہ گوشتت شیرینه) و ی طرف صورتت و زیر ی چشمت باد کرده . همچنین روی یہ دستت هم باد کرده بود. خلاصه این دندون درآوردن برای کوچولوی من عذاب آور بود. الهی قربونش بشم. عشقـــــمـ عمــــرمـ نفـســــمـ. دختر نانازم ای کاش بجای اینکہ تو درد بکشی من درد میکشیدم و تو آسوده خاطر بازی میکردی و شیطونی. امیدوارم همیشه سلامت باشی و زودتر خوب شی 🌺دوسِت دارمـ عزیـــــزمـ... 🌺

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادرانه می باشد