بهاربهار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

حس مادرانه

حس قشنگ مادری

۱۶ماهگی دخترم😘

1395/3/29 3:15
نویسنده : مامان بهار
166 بازدید
اشتراک گذاری

بہــــــارک من 💖خوشگلکم، شیطونکم، امروز ۱۶ماهگیت تموم شد. ماشالله روز ب روز بزرگتر و شیرین تر میشی و خیلے کلمہ ها رو میتونی بگی و با من حرف میزنی 💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

✅هرچیزی ک دوست داری رو ناز میکنی البته خیلے وقته این کارو میکنی... میگی. نــــــازَ

✅عاشق نــــی نــــی🚼 هستی. هر نی نی ک میبینی بای بای👋 میکنی و براش بووووس💋 میفرستی ض

✅هنوزم شیر🍼 منو میخوری و خیلے دوست داری میگی مَمَ. درطول شب 🌃 هم ۲-۳بار بیدار میشی و شیـــر میخوری. (نوش جونت عزیـــــزم)

✅درطول روز همش باهمدیگه بازی میکنیم.. بدو بدو.. دالی... تو میری پشت مبلا منو صدا میکنی میگی ماما.... (قربونت بشم)

✅تو کارای خونہ خیلے دوست داری کمک کنی مثلا هرچی بہت میگم میری میاری. یہ دستمال برمیداری دیوار رو تمیز میکنی و...

✅کلماتی ک میگی.. پا، دست، نہ، آده، آیه، داب داب، عمو، آبا، شیر(شی)، موز(مو) عینک(عِنَ)

✅هر چیزی ک یہ بار بہت نشون میدم یادت میمونه. مثلا ماه تو آسمونو نشون میدی میگی... ما ماشینارو ک میبینی میگی ما... و...

✅تازگیا بہ من میگی مامانی... عزیـــــــزمـ قربونت بشم جانِ مامانی

✅وابستگیت بہ من یکم کمتر شدی قبلا همش میچسبیدی ب من و تا من میرفتم دنبالم میومدی اما الان یه کم بہتر شدے

✅عروسکای کوچولو ک داری ک انواع حیواناته بیشترشو اسماشو میدونی و من میگم مثلا مار کدومه بهم میدی.. 🐍🐄🐇🐏🐤🐕🐴🐞🐜🐠 این حیوونا رو میشناسی.

✅وقتی یہ کاری میکنی کہ من دعوات میکنمـ (البته از دلم کہ نمیاد. الکی دعوات میکنم.) و بہت اخم میکنم، زود میری پیش بابا و بغض میکنی میگی مــامــا... یعنی ب بابات میگی ک مامان منو دعوا کرد. و بلعکس یعنی وقتی بابا کوچکترین چیزی بہت میگه زود میای پیش من میگی بابا بابا (با بغض) منم بغلت میکنم میگم نہ بابا دوست داره. بعد بابا بوست میکنه. وقتی هم کہ منو تو تنها باشیم میبینی از دستت ناراحتم میای پیشم میگی ماما ماما.... با کمی بغض و من بہت میخندم میگم باشہ. تو هم همون لحظه منو ناز میکنی و من کیف میکنم.!!!!! کوچولوی شیطونم. قربونت بشم. عشقـــــــم عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادرانه می باشد