بهاربهار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

حس مادرانه

حس قشنگ مادری

روز مادر مبارک......

1395/1/11 16:01
نویسنده : مامان بهار
160 بازدید
اشتراک گذاری

گویند مرا چو زاد مادر                   پستان به دهن گرفتن آموخت

شبها بر گهواره من                        بیدار نشست و خفتن آموخت

دستم بگرفت و پا به پا برد             تا شیوه راه رفتن آموخت

یک حرف و دو حرف بر زبانم          الفاظ نهاد و گفتن آموخت

لبخند نهاد بر لب من                       بر غنچه گل شکفتن آموخت

پس هستی من ز هستی اوست       تا هستم و هست دارمش دوست

 

 

بهار قشنگم.. امسال دومین روز مادریه که من مادر شدم و تورو دارم. از خدا ممنونم که آدم با ارزش و دوست داشتنی مثل تورو  به من هدیه داد....... برات آرزوی خوشبختی میکنم و ازخدا سلامتیت رو میخوام. عزیزم دوست دارم.

روز مادر رو به مادر عزیز خودم هم تبریک میگم که همیشه مادری مهربان و فداکار بوده و هست. مادرم از صمیم قلب دوستت دارم و امیدوارم سایه ت همیشه بالا سر ما باشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بیتا
12 فروردین 95 23:29
سبزه دلت را به نيت آرزوهايت، هر چه که هست گره بزن، شادي؛ زيبايي؛ لطافت و خوشي هاي پايدار تقديم وجودتون سيزده بدرتون مبارک از ته دل خوشحال ميشم به منم سر بزنين
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادرانه می باشد