بهاربهار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

حس مادرانه

حس قشنگ مادری

ماجرای واکسن شش ماهگی و سوراخ کردن گوش دختر عزیزمن

1394/5/30 12:29
نویسنده : مامان بهار
370 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم دیروز که رفتم واکسنت رو زدم قرار شد ازین ب بعد هم مولتی ویتامین بهت بدم هم آهن و بخاطر واکسنت هم استامینوفن بدم. وقتی واکسنتو زدم رفتم گوشات رو هم سوراخ کردم که البته الان خیلی ناراحتم که چرا اذیتت کردم. وقتی گوشت رو سوراخ کرد خیلی گریه کردی و من خیلییییییی اعصابم خورد شد که تو یه روز دوتا کاری ک باعث اذیت شدنت میشه رو انجام دادم. اون روز حالت زیاد خوب نبود و یه کم تب داشتی و پات درد میکرد و اون پات رو ک واکسن زدن رو زیاد تکون نمیدادی و من خیلی ناراحتت بودم. بیقراری خیلی میکردی دیروز همش نق زدی و گریه کردی. دیشب همش بالا سرت بودم و پاشویت میکردم و بهت یواش یواش شیر میدادم که تبت بالاتر نره و بیاد پایین. خداروشکر صبح تبت پایین تر اومده اما هنوز بیحالی و جای واکسنت درد میکنه. گوشات هم پمادتتراسایکلین باید هر1ساعت بزنم ک اون موقع هم گوشت درد میگیره و نمیذاری. خلاصه یه کم بیحالی. و من ناراحت.    ای کاش میشد درد واکسنات رو ک مجبوریم بهت بزنیم من تحمل میکردم و تو کوچکترین دردی رو حس نمیکردی. عزیزم منو ببخش.    دوست دارم بهارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادرانه می باشد