بهاربهار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

حس مادرانه

حس قشنگ مادری

پایان شش ماهگی بهارم

1394/5/30 10:46
نویسنده : مامان بهار
298 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزیزم بهارم. دیروز 29مرداد94 شش ماهگی تو تموم شد و دارد مرحله جدیدی از زندگی شدی. بزرگتر شدی خانمم. کوچولوی عزیزم. دختر عزیزتر از جونم. این روزها ماشالله خیلی شیطون شدی و همش قلت میزنی و بازی میکنی و چیزای جدید رو میخوای کشف کنی. وقتی یه چیز جدید بهت نشون میدم انقدر ذوق میکتی و خوشحال میشی که حد نداره. این روزها تا میبینی ما سر سفره داریم غذا میخوریم میای سفره رو میکشی و میخوری. همش به ما نگاه میکنی و ماهم خیلی ناراحت میشیم ک تو نمیتونی با ما غذا بخوری و میترسیم دلت آب بیفته چون هی میخوای عهذا رو بگیری و دهنت رو باز میکنی میای سمت غذا. یا میوه یا هرچیز دیگه مثل چای..... الان ک شش ماهت تموم شد هفته اول باید بهت فرنی آردبرنج بدم. دیروز بهت دادم 4-5ق م خوردی و من کلی لذت بردم. چون احتمالا به شیر گاو حساسیت داری و من الان چندماهه اصلا لبنیات نمیخورم فرنی ت رو هم با شیر خودم درست میکنم.   دخترم روز به روز شیرین تر از گذشته مبیشی و همه عاشقت شدن و منو بابایی از همه بیشتر. پدربزرگ و مادر بزرگات هر4تاشون خیلی تورو دوست دارم. تند تند عکست رو برای دایی هات میفرستم و اونا و مامان مهناز و بابابزرگت کلی کیف میکنن و هرلحظه فکرشون پیش تویه. این روزها با اینکه تو پیشمی اما احساس تنهایی میکنم. یعنی بهار اگه تو نبودی تنهای تنها بودم. الان فقط دلم به تو خوشه. غم بزرگی تو دلم هست که به هیچ کس نمیتونم بگم.  غم تنهایی. غم .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادرانه می باشد