بهاربهار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

حس مادرانه

حس قشنگ مادری

عشق زندگیم

1393/7/24 16:38
نویسنده : مامان بهار
336 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخرتم سلام عشقم. عزیزم خوبی؟ بهترین چیز برای من تو این دنیا سلامتی تویه عزیزم. وقتی تو دلم تکون میخوری کلی ذوق میکنم. بابایی هم خیلی خوشحال میشه از تکونای تو میگم..  تا میاد خونه حال تورو ازم میپرسه و کلی قربون صدقه ت میره. میشینه بلند میشه میگه دخترم عشق منه قربونش برم .....    این وسط هنوز سر اسم قشنگت ب توافق نرسیدیم و داریم برات دنبال ام میگردیم. حتما یه اسم خوشگل مثل خودت برات پیدا میکنیم. و هنوز سیسمونی هم نخریدیم. و من از دیروز اومدم خونه مامان مهناز تا باهم بریم خرید. شاید امشب بریم. کلی ذوق دارم.                دخترم از وقتی ک تو همیشه همراهمی و تورو دارم خیلی آرامش دارم و همیشه تصور میکنم ک ایشالله سلامت ب دنیا بیای و من ببینمت و محکم بغلت کنم. و همیشه مواظبت باشم و هیچ وقت از خودم جدات نکنم. امیدوارم بتونم مادر خوبی برات باشم.                       دوست دارم عشق من.....   بوس بوسقلب

پسندها (1)

نظرات (1)

فروشگاه دایانا
24 مهر 93 18:08
امیدوارم به سلامتی به دنیا بیاد و خدا شما رو براش نگه داره و اونو برای شما. به سایت من سر بزنید و هر وقت می تونید باز هم بیایید و صفحاتش رو ببینید. هم دلتون باز می شه هم کمک بزرگی به بالا رفتن آمار من هست. امیدوارم دختر خانمتون که دنیا اومد منو یادتون نره و باز هم سر بزنید. ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادرانه می باشد