بهاربهار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

حس مادرانه

حس قشنگ مادری

خرید سیسمونی

1393/7/30 9:57
نویسنده : مامان بهار
434 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزییییییزم عروسکم عسلم عمرم عشقم.....! خوبی دختر نازم؟ من 3-4روز خونه مامان مهناز بودم و با بابابزرگ میرفتیموخرید واسه تویه وروجک. خداروشکر تقریبا همه چی تکمیل شد و من ک خیلی خوشم اومد از وسایلات خیلی خوشگلن. ایشالله سرویس چوبت آماده شد عکسش رو اینجا میذارم . امیدوارم تو هم خوشت بیاد دختر قشنگم.    تو این چند وقت بابایی جونت قول داده بود بریم خرید واسه من آخه لباس گرم و لباس بارداری هنوز نگرفتم اما تا امروز ک نتونسته بیاد. آخه تنهاست و نمیتونه مغازه رو تنها بذاره. حالا امروز گفته میریم. ببینیم امروز ب قولش عمل میکنه یا نه...         بابایی خیلی دوست داره ها همیشه هواتو داره. همش حال تورو ازم نیپرسه وقتی دیشب گفتم تقریبا 3ماه و نیم دیگه دخترمون به دنیا میاد خیلی خوشحال شد آخه فکر میکرد 4-5ماه مونده!!!!!!   وقتی سیسمونی تو و لباسای کوچولوی تورو دید خیلی ذوق کرد  و همش قربون صدقت میرفت.......      امیدوارم این روزهای انتظار به زودی و با خوبی و خوشی بگذره تا تو بیای بغلمون و همیشه کنار هم خوشبخت باشیم.      آمین

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان مهدی کوچولو
3 آبان 93 22:39
سلام عزیزم انشااله به خوشی و سلامتی دختر گلت به دنیا میاد ممنونم که اومدی بهمون سر زدی ما فلاح خیابون بهبودی میشینیم نمیدونم اونجارو میشناسی یا نه کنار بیمارستان ضیاعیان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادرانه می باشد