بهاربهار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

حس مادرانه

حس قشنگ مادری

تولد 1سالگی دختر قشنگ من.......

1394/11/29 4:19
نویسنده : مامان بهار
463 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزمن گل من تولدت مبارک... عزیزمن گل من تولدت مبارک...

 

دختر قشنگم روزها و لحظه های با تو بودن پر از عشقه. عزیزم عاشقانه دوستت دارم و از خداوند بزرگ ممنونم که تورو دارم و برات آرزوی سلامتی و تندرستی و عمر طولانی و باعزّت و خوشبختی و عاقبت بخیری می کنم.

عزیز دلم ماشاللّه بزرگ شده. دیگه تقریبا راه میره. وسطاش یه کم میفته و دوباره بلند میشه اما تعداد قدمهایی ک برمیداره  خیلی بیشتره. عزیزم دختر خوب من منوبابایی رو خیلی دوست داری و همش باهم بازی میکنیم. وقتی یه چیز رو میخوای با دستت اشاره میکنی میگی : نَ. یا   دَ.   

یه جا بند نیستی و همش دنبال چیزای جدیدی. انقدر تو این چند وقت شیشه و استکان شکوندی.... همش هم میگی برام اهنگ نی نی بذار. هروقت اهنگ نی نی میخوای کنترل تلوزیون رو میدی ب من ک یعنی اهنگ بذار. وقتی هم اهنگ میذارم بلند میشی و میرقصی... آخی عزیزم.. چقدر دوستت دارم.

بهار اینم بدون که بابایی خیلی دوستت داره. خیلییییییییییییی

دختر شیرینم دیگه خودت میری میشینی تو ماشینت خودت روشنش میکنی و اهنگهاش رو عوض میکنی...

عاشق اینی که کلید برق رو بزنی و لامپ یا کولر رو روشن خاموش کنی.

تلفن یا موبایل رو میبری رو گوشت و من میگم علوووو و تو میخندی.

تل و گل سر ک میبینی میبری میذاری رو موهات.

شیشه آب یا در کرم و ... رو ک در دارند خیلی دوست داری و تا میبینی میگی دَ.    و درش رو میبندی.

کلاهت رو ک میبینی میذاری رو سرت اما نمیتونی قشنگ بذاری سرت

وقتی میگم بهار لالا کن... تو هم میخندی و سرت رو میذاری جایی ک من نشون دادم. مثلا تو بغلم یا رو بالشت.

وقتی میگم مامان یا بابا رو ناز کن آروم ناز میکنی البته قبلا ک میگغتیم بادستت میزدی رو صورتمون اما الان اروم ناز میکنی.

وقتی میگم مامان رو بوس کن دهنتو باز میکنی و میاری سمت گونه من.

 

الانم ک 1سالت سده 6دندون داری. دوتا پایین و 4تا بالا. ک خیلی بامزه ترت کردن.

 

بهارم اینو بدون قلبم برای تو میتپه و خیلییی دوستت دارم. امیدوارم بتونم مادر خیلییی خوبی برات باشم.

 

بووووس بوووووووووس

 

بعدا میام عکسای جشن تولدت هم میذارم.

پسندها (1)

نظرات (1)

★مادر بزرگ★
29 بهمن 94 6:50
مبارک باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادرانه می باشد