بهاربهار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

حس مادرانه

حس قشنگ مادری

دختر عزیزم روز به روز بزرگتر میشه ماشالله. 11ماهگیت هم تموم شد

1394/11/1 2:02
نویسنده : مامان بهار
305 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزک من خوشگلکم دیروز رفتی تو 12ماهگی. یعنی 1ماه دیگه تولدته. از شیطونیات هرچی بگم کم گفتم. همه جا میری همه جارو بهم میریزی. هرچی میخوای اشاره میکنی و میخوای بهت بدیم. تا بابایی میره پشت سرش گریه میکنی البتهخیلی وقته این کارو میکنی. تازگیا نای نای نانای میگم میرقصی خیلی خنده دار و بامزه ست. وقتی با تلفن حرف میزنم تلفن رو ازم میگیری و میخندی و بازی میکنی. سه چرخه ت هم ک برای سیسمونیت بود رو خیلی دوست داری و ازش پایین نمیای عروقت سوارت میکنم. هروقت هم میری اتاق خواب  پریز تلفن رو زود از برق میکشی!نمیدونم چرا ازین کار انقدر خوشت میاد.

ماشالله خنده رو هم که هستی . خلاصه حس مادری خیلی قشنگه و من خوشحالم که این حس رو با تو تجربه میکنم و ازت لذت میبرم. کوچولوی همیشه خوب من از خدا میخوام همیشه سلامت باشی و منو بابایی بتونیم همیشه کنارت باشیم و برات پدر و مادر خوبی باشیم. و از خدای مهربون میخوام این نعمت بزرگ ودرمادر شدن رو به همه بده و همه بچه ها همیشه سالم و صالح باشن و زیر سایه پدر و مادرشون بزرگ بشن.

عزیزکم عاشقانه دوستت دارم و بهت عشق میورزم...

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادرانه می باشد