بهاربهار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

حس مادرانه

حس قشنگ مادری

بازیگوش مامان

1394/7/16 8:03
نویسنده : مامان بهار
315 بازدید
اشتراک گذاری

بهارقشنگم دختر همیشه خندون من.... روزها ازپس هم میگذره و کوچولوی من روز ب روز بزرگتر و خانم تر میشه. این روزها ک ماشالله راحت چهاردست و پا میری دیگه ههرجا من میرم میبینم کوچولو کوچولو داری میای دنبالم و وقتی بهم میرسی و یا منو میبینی نگام میکنی و میخندی.. ازون خنده های مادر کش.......د  هرجا برم میای... اتاق ها ، آشپزخونه، حموم، حیاط... خلاصه دوست داری همه جا رو کشف کنی... تو آشپزخونه میای سیبزمینی پیازهارو میخوابخوری ک من نمیذارم... و کلا وقتی بیداری نمیذاری من کار کنم و همش باید مواظبت باشم چون تازگیا از وسایلی مثل مبل یا بالشت میگیری و رو زانو وایمیستی و میترسم بیفتی... چون یکی دوبار آروم افتادی و من خیلی ناراحت شدم شدم ک مواظبت نبودم....  عزیزکم صبح ک از خواب بیدار میشی با اسباب بازی و وسایل خونه بازی میکنی و اینور و اون ور میری تاشب. این وسطا هم دوبار تو روز میخوابی... شب تا بابایی میاد خیلی خوشحال میشی و میخندی و دست و پا میزنی و وقتی بابایی یه کم میبرتت بیرون اومدنی گریه میکنی و نمیخوای بیای توخونه.........   از لحاظ غذا خوردن هم ک بجز غذاهایی ک مخصوص خودت میپزم بقیه چیزهارو میخوری!!! مثلا غذامون قیمه و مرغ و قورمه سبزی که باشه با نون یا برنج که توش له کردم میدم و تو هم میخوری بخاطر همین منم بیشتر غذاهارو ک میتونم ب شما هم بدم از اول نمک و ادویه نمیریزم و آخر ک پخت سهم تورو جا میکنم و واسه خودمون ادویه میریزم.  چای و بستنی هم خیلی دوست داری و وقتی ما چای میخوریم امون نمیدی بهمون و تو هم میخوای..   ....  .....    .........    خلاصه عزیزم روز ب روز شیرین تر میشی و تودل برو تر و ما هم روز ب روز عاشق تر........    راستی این ماه 6مهر دوست بابا عموحسین  دخترشون باران هم بدنیا اومد و ما هم خوشحال شدیم... ایشالله دوستای خوبی باهم بشید....          دخترک قشنگم دوستت دارم تا ابد ... برات آرزوی بهترین ها رو میکنم و امیدوارم خدا عمرطولانی و باعزت و سلامتی و تندرستی و شادابی و خوشبختی بهت بده و همیشه چه من باشم چه نباشم تو خوشبخت و شاد باشی گل قشنگ من.. گل همیشه بهارم....    بووووس

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان الهام
16 مهر 94 8:16
هزار ماشالا به این دختر خانم خوش خنده برا منم دعا کن این یه ماه و نیم باقیمونده رو راحت طی کنم و پسرم سالم بیاد بغلم
مامان فرزانه
15 آذر 94 16:57
سلام مامانی کوچولوت مشالا خیلی بانمک و ماهه خدابرات حفظش کنه عزیزم به وبلاگ منم سر بزن لطفانظرهم بده وبلاگم پراز ایده برای جشن تولد و دندونیه میتونی عکسای کوچولوت روبه عکسای آتلیه ای تبدیل کنی درضمن از عکسای خوشگلش میتونی کلیپ آمتده کنیو برای همیشه یادگاری داشته باشی خلاصه خیلی چیزای قشنگی دارم 09187059389 ارتباط از طریق تلگرام یا پیامک منتظرتونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادرانه می باشد