بهاربهار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

حس مادرانه

حس قشنگ مادری

نیمه بارداریم تموم شد .... هورررررررراااااا

1393/7/8 0:25
نویسنده : مامان بهار
301 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم. عروسکم عشقم عمرم حالت خوبه مامان؟ قربونت بشم. واسه اومدنت روز شماری میکنم عزیزم. دیروز 20هفته بارداریم تموم شد و خیلی خوشحالم چون نصف راه رو رفتیم با کمک خدای مهربونمون.... ایشالله نیمه دیگه راه رو هم با خوبی و سلامتی طی کنیم و تو کوچولوی من به دنیا بیای و بغلت کنم و زندگیم شادتر بشه. این روزها بابایی سرش شلوغه و شبا دیر میاد و بیشتر اوقات روز من تنهام. البته توکه تو دلمی تنهایی رو کمتر حس میکنم. دخترکم دعا کن برام. .... عشقم از چندروزه پیش نذر کردم تا40روز دعای توسل بخونم و 14000صلوات بفرستمتا تو سالم باشی و این روزا به خولی بگذره. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادرانه می باشد