بهاربهار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

حس مادرانه

حس قشنگ مادری

دختر شیطون مامان

1394/5/6 0:40
نویسنده : مامان بهار
304 بازدید
اشتراک گذاری

بهار قشنگم... تو انقدر خوب و شیرینی ک من واقعا نمیدونم چطور از خدا تشکر کنم بخاطر اینکه تورو بهم داد. بهارم روزها از پس هم میگذره و من با تو و کنار تو خوشم و دلم بوجود تو دلگرمه و با تو آرامش میگیرم. تو انقدر ناز و قشنگ و دوست داشتنی هستی ک قابل توصیف نیست. هرچقدر هم شیطونی کنی و اذیت کنی به چشمم نمیاد .  و اتفاقا دوست دارم دختر باهوش و شیطون باشه. تازگیا واقعا شیطون شدی. دیگه داری راحت غلت میزنی و همش مواظبتم یه وقت سرت اینور اونور نخوره.  موقع خواب یه کم اذیت میکنی و باید حتما پستونک بذارم دهنت و برات آهنگ لالایی بذارم تا بخوابی بعد شیر میخوری.  خلاصه دختر نازم از وقتی تو اومدی تو زندگیم  تحمل خیلی چیزا بدام راحت تره. وقتم خیلی پرشده و از بودنت لذت میبرم. ماشالله خداروشکر توهم دختر ناز و خنده رویی هستی و همش لبخند میزنی و میخندی. ازصبح ک  بیدار میشی با خودت آروم حرف میزنی و از خودت صدا درمیاری و بازی میکنی منم بیدار میشم تا نگاهت میکنم میخندی. باهات حرف میزنم و توهم میخندی و من لذت میبرم. خنده هات از همون موقع شروع میشه تاشب. بعضی وقتها هم با قهقهه میخندی. یعنی بهتره بگم خیللی وقتها با قهقهه میخندی و منم کلی فیلم ازت میگیرم. میدونم تو هم منو دوست داری. اینو بدون من همیشه خیلی دوست دارم عزیزم. برات همیشه آرزوی بهترین ها رو دارم امیدوارم عاقبت بخیر و خوشبخت بشی. امیدوارم مادر خوبی برات باشم. .......   تازگیا وقتی آدم غریبه میبینی مخصوصا هر مردی بجز پدرت رو ک میبینی اول بغض میکنی بعد گریه میکنی. این نشون میده ک داری بیشتر میفهمی. بابایی هم خیلی تورو دوست داره. خیلییییییییییی. میگه همش تو مغازه فکرم  پیش بهاره . روزی چندبار میاد خونه میبینتت و باهات بازی میکنه. تو هم بابات رو قشنگ میشناسی و دوسش داری و وقتی حتی صداشو میشنوی میخندی ودنبالش میگردی.          وخترم تو بهترین هدیه ای هستی ک خدا بهمون داده. هممون عاشقتیم. پدربزرگ و مادربزرگات هم خیلی دوست دارن. مامان مهناز هروقت میبینتت کلی ازت فیلم میگیره و عکس ازت میندازه و تا دفعه بعد ک ببینتت دلش با اونا خوشه. ......        مامان دوست دارم بیشتر بیام برات بنویسم اما واقعا وقت نمیکنم.   اینو بدون واقعا عاشقتم و تو تنها امید زندگی من هستی....    راستی من رو تو خیلی لقبها گذاشتم و دوس دارم بعضی وقت ها اونطوری صدات کنم. مثلا جوجو گربه پیشی پشه! کودک شیرخوارم  نانازم   و مهم ترینش کودک مادر.....    بوووووووووس     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادرانه می باشد