بهاربهار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

حس مادرانه

حس قشنگ مادری

انتظار شیرین

1393/11/15 11:53
نویسنده : مامان بهار
417 بازدید
اشتراک گذاری

عروسکم سلام مامانی . فدات بشم عشقم.  باورم ننیشه که  کم مونده بیای پیشمون. دارم روزشماری میکنم. البته 2-3روزه سرماخوردم  و بیشتر استراحت میکنم تا زود خوب شم که ایشالله موقع زایمانم خوب خوب شده باشم. که وقتی تورو برای اولین بار بغل میکنم مریض نباشم. خداکنه قبل زایمان خوب شم.    امروز 4شنبه ست و من تو هفته 39هستم. وقتی تازه باردار شده بودم رسیدن به هفته های 30 به بعد برام رویا بودو باورم نمیشد منم این روزا رو بگذرونم. ولی الان دیگه نهایت 10روز مونده به اومدنت عزیزدلم. بابایی هم خیلی منتظرته . درسته مشغله کاریش زیاده اما خب خیلی به فکرته. الان دغدغه مون شده انتخاب اسمت. هنوز 100% قطعی نشده که اسمت رو چی بذاریم. امیدوارم اسمت هرچی که میشه خدا همیشه پشت و پناهت باشه و صحیح و سالم به دنیا بیای و منو از نگرانی در بیاری...   دخترم خیلی مشتاقم ببینمت و میخوام ببینم چه شکلی هستی چندکیلویی و خیلی چیزای دیگه. ساک وسایلت رو هم آماده کردم ایشالله وقت زایمانم با خودم ببرم بیمارستان.            دختر عزیزم نگران نباش من مطمینم همه چیز به خوبی میگذره و خدا حتما حتما حتما کمکمون میکنه که تو راحت به دنیا بیای و اذیت نشی.          تو این روزا خیلی تنهام اما وجود تویه که آرامش بخش لحظه های زندگیمه. دلم به بودن تویه که خوشه.   دوست دارم دخترم. به امید دیداری قشنگقلب

پسندها (3)

نظرات (1)

مامانی تبسم
19 بهمن 93 7:44
آخی عزیز دلم.. امیدوارم این چند روز باقی مانده رو هم به خوبی طی کنی و نینیت رو بغل بگیری و سرشار از حس مادرانه بشی بهترین ها رو برات آرزومندم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادرانه می باشد