بهاربهار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

حس مادرانه

حس قشنگ مادری

عشق پدرانه

1393/7/3 16:43
نویسنده : مامان بهار
286 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم. امیدوارم حالت خوب باشه. میخوام یه کم از پدرت برات بگم.... واقعا خوش به حالته چون خیلی پدر خوبی داری.. حیلی دوست داره. یه دخترم میگه 100تا از بغلش در میاد. پدرت مرد مقتدر و سخت کوشیه و تا دیر وقت به خاطر ما سرکاره و وقتی میاد خونه خیلی خسته ست. تو براش خیلی مهمی. ازون اول که من باردار شدم پدرت خیلی وقتها ازبیرون برامون غذاهای خوشمزه میگرفت تا من زیاد کار نکنم. چند بار هم یه تلنبار ظرف رو با حوصله و دقت شست که من هم کلی لذت بردم و هم کلی بهش خندیدم. آخه خیلی قشنگ میشست!!!  از همون اول برام چیزای مقوی میگرفت . هروقت حالم بد میشد منو میبرد دکتر و با اینکه ماشین نداریم فعلا هرجور شده منو میبره بهترین دکتر و آزمایشگاه و سونوگرافی. واقعا خیلی ازش ممنونم که اینهمه به فکر من و بچه مون هست. تا الان هم خیلی زیاد پول خرج کردیم تا ایشالله مشکلی پیش نیاد و بهترین دکتر بریم ؛ ولی اصلا براش مهم نیست  و بی صبرانه منتظرته تا بیای بغلت کنه. البته من میترسم وقتی بیای تورو از من بیشتر دوست داشته باشه و من حسودیم بشه...!!  (شوخی کردم).      در کل بهت قول میدم که در آینده به باباجونت افتخار کنی.            منم خیلی بابایی رو دوست دارم. خیلی زیاد... به نظرم بهترین مرد دنیاست.  البته یه کم اخلاقش بعضی وقتا تند هست که امیدوارم با اومدن تو اونم بهتر بشه. که بیشترش به خاطر فشار کاریه.....            ***دخترکم نازنینم  این دنیا دونفر هستن که حاضرن به خاطر تو هر کاری بکنن و واقعا عاشقتن***   البته خیلیای دیگه هم دوست دارن اما منو پدرت از همه بیشتر.....                                                                                 ----راستی از این هفته من 4ماه و نیمم تموم میشه و میریم تو 4ماه و نیم دوم تا تو بیای پیشمون و زندگیمون خیلی شادتر بشه------        ****خدا جونم مواظب دختر نازمون باش. خدایا ازت ممنونم خیلی دوست دارم****

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادرانه می باشد